BannerFans.com

Kelebihan Menjadi Ejen Ads4bucks


Apakah kelebihan yang dapat dinikmati oleh ahli-ahli Ads4Bucks ?

Setiap ahli Ads4Bucks akan dapat mengiklankan perniagaan atau perkhidmatan mereka di portal pengiklanan utama kami. Dengan cara ini, ahli-ahli akan dapat meningkatkan potensi jualan perniagaan mereka.



Ads4Bucks juga ada menyediakan sistem SMS broadcast yang dapat digunakan oleh ahli untuk membuat kempen pemasaran yang lebih efektif dengan menggunakan SMS. Sistem SMS Blaster Ads4bucks akan membolehkan anda menghantar SMS promosi perniagaan dan perkhidmatan anda dengan hanya satu klik. Dengan hanya RM0.10 per SMS, anda mampu mempromosikan perniagaan anda dengan lebih meluas.




Sebagai agen Ads4bucks, anda juga akan diberikan pelbagai kertas kerja untuk pelbagai jenis perniagaan di dalam bentuk Digital Library. Terdapat 500 e-book yang berkaitan Pelan Perancangan Perniagaan ( Business Plan) yang akan membantu anda untuk memulakan perniagaan sendiri. 





Anda juga akan diberikan Virtual Office Ads4Bucks yang membolehkan anda untuk melihat 'business hierarchy', pergerakan jualan kumpulan serta e-wallet anda. 

Selain yang di atas, sebagai ejen Ads4bucks, anda juga akan diberikan Bio-Energy Card percuma. Apa Bio Energy Card ni? Banyak kebaikan Bio Energy Card ni.

Kad ini dihasilkan melalui teknologi Far Infrared Ray (FIR) menggunakan serbuk seramik bio yang unik. Kad yang terhasil daripada kaedah pembuatan yang dipatenkan ini boleh membantu melancarkan perjalanan darah di dalam tubuh badan manusia. 


Bukan itu sahaja, sebagai ejen Ads4bucks, anda juga akan diberikan Blog Persendirian (Ads4Blog.com) secara PERCUMA. Di blog ini anda boleh menulis tentang aktiviti peribadi atau perniagaan anda dengan bebas. Ia juga menyediakan 'themes' untuk anda pilih bagi mencantikkan penampilan blog anda.  

ANDA NAK LAGI?

YA, ADA LAGI BONUS YANG DINANTI-NANTIKAN UNTUK ANDA YANG BERMINAT MENJADI EJEN ADS4BUCKS.

Komisen. Ya, komisen...setiap ejen yang memperkenalkan Ads4bucks kepada rakan-rakannya akan diberikan komisen. 










Mengapa Ads4Bucks membayar komisen kepada ejen yang mengenalkan rakan-rakan mereka ?

Tujuan utama Ads4Bucks adalah untuk menjadikan portal ini popular. Di dalam setiap perniagaan samada offline atau online business, kita memerlukan pelbagai kos untuk mengembangkan perniagaan tersebut. Salah satunya adalah kos pemasaran dan pengiklanan di mana tujuan utamanya adalah untuk mengenalkan perniagaan tersebut.

 Ads4Bucks dapat menjimatkan kos-kos ini kerana Ads4Bucks menggunakan konsep pemasaran Words-of-Mouth. Jadi, kos yang sepatutnya dibayar ke agency pengiklanan, suratkhabar, television dan lain-lain, digunakan untuk membayar komisen kepada ejen yang memperkenalkan rakan-rakannya kepada Ads4bucks.

Enquiries & Comment

019-3827959 (Aziz)